9 клас 

Заруб.лiтература: 1) Бернард Шоу "Пiгмалiон" (прочитати), Iбсен "Ляльковий дiм" (дочитати), виконати до 23.03; 2) підготуватися до КР з теми "Нові тенденції у драматургії кінця 19 - початку 20 століть". Завдання на платформi classroom.google.com

Інформатика: 1) параграф 8.1 повторити, вiдповiдати на запитання 1-6, 9. В зошитi: урок 41 (практичну частину виконувати не потрібно);  2) параграф 8.2 читати, вiдповiдати на запитання 1, 9 - 10. В зошиті: урок 42 (практичну частину виконувати не потрібно).

Параграф 9.1 читати, відповідати на питання 1-5 (письмово в окремому зошиті чи на аркушах) Опрацювати презентацію у гугл класі.https://classroom.google.com/u/0/c/NTQ2NTE4MTk5MzNa

Параграф 9.2 читати, відповідати на питання 1,2,5-7 (письмово в окремому зошиті чи на аркушах) Виконати завдання 1 стор. 256. Опрацювати презентацію у гугл класі.

Параграф 9.2 повторити, виконати завдання 6 стор. 257. Опрацювати презентацію у гугл класі. В зошиті з печатною основою заповнити урок за темою (практичну частину виконувати не потрібно).

Параграф 9.3 опрацювати, виконати завдання 6 стор. 269. Опрацювання презентацій у гугл класі дасть покроковий алгоритм створення веб-сайту. 

Російська моватема 49, заполнить таблицу на с.188, упр. 445.

https://youtu.be/8kvaqFHzsuw

 Урок 52, упр.465. С.244-245 - таблица "Стили речи". Выписать сложные синтаксические конструкции из отрывка "Описание степи" в повести Н.В.Гоголя "Тарас Бульба".

 Тема: Повторение изученного в 5-9 классах. Используя Интернет, составить обобщающие таблицы "Разделы языкознания"(что изучают, примеры). "Части речи" с примерами (08.04, 10.04).

  Тема: Жанры научного и официально-делового стиля. Составить конспекты, с.249, 245-повторить, написать заявление о продолжении учебы.

https://youtu.be/XWQoaDRZcaU 

 17.04 Повторение и обобщение изученного в 5-9 кл. Учащиеся выполняют проверочные тестовые работы. Задания даны в группы. 

 24.04 Сдать чтение молча. Задания даны в группы.

 29.04 Выполнить итоговые проверочные работы. Задания даны в группы. 

 08.05. Работа над систематизацией знаний о тексте, с.260.

13.05, 15.05 Работа над уроками 56-58 - углубление знаний о тексте.

20/05, 22.05 Уроки 61, 62, упр.564, 583(устно). С.591 - изучить образец разбора текста.

Укр.мова:  параграф 29, 30, впр.321, впр.329. 

Укр.лiтература: Позакласне читання. О.Лущевська "Iнший дiм".

П.Кулiш "Чорна рада"(читати). Письмово виконати:

1) Вплив Т.Шевченка на лiтератури iнших народiв.

2) Вшанування пам'ятi Т.Шевченка в Українi й за кордоном.

Фiзика:  параграф 29, вправа 29 (2,4), параграф 30, вправа 30 (2,4).

   параграф 33, вправа 33 (1-3).

 13.05 https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=379624 Виконати до 18.05.

 18.05 https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=122537 Виконати до 20.05

Англійська мова: 1) модальні дієслова  puzzle-english.com/puzzle-blog/modal- verbs-2

Правило . У підручнику Lesson 1-2 Media in our life.

2) Exercise 2 p. 145; 3 146. Далі працюємо за текстом Exercise 4 page 146 письмово у зошитi, завдання за правилом граматики вище.

3) Ask questions to clear up some items according to the texts. Use all types of questions (General, special, alternative, tag and subject questions).

Homework Write a cinquain poem about early marriages.

4) Dino the family dog helps to keep people safe on the roads. What did he do last week? Watch and find out!

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/short-stories/dogs-life
https://learnenglishkids.britishcouncil.org/songs/keep-safe-stay-alive 

Прослухати пісню. Перед переглядом виконуємо preperation, потім Game.
(Краще
використовувати браузер Opera, Google Chrome інколи не відображає деякі завдання). Відправляти скріншоти Preperatin та Game у мережi Viber або classroom.google.com

Алгебра: параграф  21,22,23,24; параграф 18,  вправа 773, 779. 

Геометрiя: параграф 18,19,20, готуватися за екзаменаційними зошитами; параграф 18, 19, 20, вправи 885, 887, 889; 

Історія України: https://www.youtube.com/watch?v=9SxxY1auIXA

Параграф 23 опрацювати, усно відповідати на питання,стор.210 питання 10 письмово у зошиті.

Параграф 24, усно відповідати на питання, стор.216 завдання 11 письмово.

Параграф 25 опрацювати, відповідати на питання, стор. 225 завдання 7 письмово у зошиті.

Параграф 26, усно відповідати на питання, стор.234 завдання 12 письмово.

https://ppt-online.org/76602

https://www.youtube.com/watch?v=ygwv0pfleI0

https://www.youtube.com/watch?v=4BgI08atz04

Всесвітня історія:

Параграф 23-24, усно відповідати на питання.

Параграф 25, стор.210 завдання 13 письмово.

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-doba-meydzi-v-yaponi-82657.html

Правознавство:

Параграф 20-21, письмово виконати тестові завдання стор 256-157 (І-ІІІ)

Відповіді (підписані) надсилати на Вайбер: 0502314915

або електронну адресу: angela.ryabchenko@gmail.com

Завдання зробити і надіслати до 03.04.2020.

Географія: Тема: "Харчова промисловість України", відповiдати на питання, письмово виконати завдання; Тема: "Харчова промисловість світу", відповiдати на питання, виконати тест за посиланням "На урок". Завдання на платформi classroom.google.com 

  Тема: Транспорт, його значення в національній економіці. Види транспорту, переваги і недоліки. Прочитати відповідний текст параграфа, переглянути відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=0ABGJHAgcOM

Заповнити  та вивчити визначення у текстовому документі https://drive.google.com/open?id=1e0Xbr8etloNnLmJTtE6cQj5Ih1g2XJ4QviFJa6ZF9hU&authuser=0 у google classroom

Українознавство: Тема: "Видатні українські діячі" (16.03, 23.03), переглянути відео, створити презентацію. Тема: Роль різних об’єднань представників української еліти в становленні та розвитку державності https://www.radiosvoboda.org/a/27896327.html

Аналіз діяльності представників сучасної української еліти «павутинка», тези, плакат на вибір у google класі: classroom.google.com . Тема: Узагальнення з теми «Моя держава –Україна». Написати твір "Українська інтелігенція. Значення української інтелігенціїї в творенні держави" у google classroom

Мистецтво: Тема: Телебачення: реальний і ілюзорний світ. Тема: Фотомистецтво

https://sites.google.com/i.ua/art-9-class/%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B4%D1%96%D0%BB-2/%D1%84%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%86%D1%82%D0%B2%D0%BE-%D1%82%D0%B0-%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%B0

 Переглянути вiдео https://www.youtube.com/watch?v=6oAhFgK5M1Q

 https://www.youtube.com/watch?v=H8KH5Gv0ex4 

Тема: Рекламне мистецтво, опрацювання теми за помиланням

https://www.youtube.com/watch?v=dU24KhBirEo

Фізична культура: Виконання комплексу вправ https://drive.google.com/file/d/1uUC0QECN0asxPMxnGIFVx_duZFMb1wZP/view?usp=sharing  

Основи здоров'я: параграф 18, 19 читати.

Біологія: параграф 35, 36 читати.

Хімія: параграф 37 повторити, 38 читати.