7 клас
Заруб.лiтература: 1) прочитати "Дари волхвів" ( ст.236-240); 2) підготуватися до контрольної роботи з теми "Літературний детектив. Світова новела" (будуть тестові питання та розгорнуті відповіді). Завдання на платформi classroom.google.com П. Геометрiя: параграф 20, впр. 507, 509; параграф 18, вправа 773, 779
Алгебра: п.23, впр. 854, 855, 856;
п.24, впр. 910, 912, 914, 916, 918.
Росiйська мова: 1) темы 51, 52, 53, упр.278, 282.
Тема 54, упр.288, тема 55, упр.289.
Тема 56, 57. Упр. 297, 308 (08.04, 10.04)
17.04 Наречие. Правописание наречий. Учащиеся выполняют проверочные тестовые работы. Задания даны в группы.
22.04, 24.04 Cдать тесты и устные сочинения. Видеоурок "Служебные части речи"- краткий конспект. Темы 60,61- ознакомиться, упр.333.
29.04 Сдать чтение молча. Задания даны в группы.
04.05 Видеоуроки " Служебные части речи" и "Междометие". Задания даны в группы.
08.05. Повторение правописания предлогов.
13.05, 15.05 Повторение тем 57, 58 - правописание наречий.
Укр.мова: 1) Способи творення прислiвникiв, впр.375; 2) Ступенi порівняння прислiвникiв, впр.385, 389.
Параграф 35, впр.456, 480 (17.04).
Укр.лiтература: Марина Павленко "Русалонька из 7-В або проклята роду Кулакiвських"; Олег Ольжич. Творчий i життєвий шлях. Аналiз поезiї. Олена Телiга. Творчий i життєвий шлях. Аналiз поезiї. Заповнити хронологiчну таблицю на ст.224-225. Письмово виконати завдання №4, №6, №9 на ст. 233(17.04).
Фiзика: 1) параграф 31 (ст.119), № 186-190 (рівень А); № 191-194 (рівень Б).
2) параграф 32 (ст.127), № 208-210 (рівень А); № 221-222 (рівень Б).
3) параграф 33, 34.
13.05 https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=153756 Виконати до 18.05
18.05 https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=598230 Виконати до 20.05
20/05, 22.05 Повторение тем 22-24.
Англ.мова: за варiантами, дiвчата -1 варiант, хлопцi - 2 варiант
https://drive.google.com/file/d/1ND6gOWmLhNaH8uBC6_E9V5vg_rmTQdiT/view?usp=drivesdk
Завдання https://drive.google.com/file/d/1V1r9cmOKgj-T7DWKykDGfSN8QalEG0lt/view?usp=drivesdk
Do ex. 6, 7, p. 139. Слова з 1 вправи ст. 138 та з 6 вправи ст. 139 вивчити (буде опитування).
Who was Robin Hood? Watch this story, one of our 'British tales' videos about
characters and people from British history, to find out!
Robin
hood take money because he want to help poor people.But not to be a bad people. He was a hero!
Переглянути вiдео https://learnenglishkids.britishcouncil.org/ru/node/18652
Відправляти скріншоти Preperatin та Game у мережi Viber або classroom.google.com
Географія: Тема: "Води суходолу Євразії": Практична робота № 11, переглянути відео у google класі, виконати тест "На урок" за посиланням. Тема:"Природні зони" (23.03,25.03), перглянути відео, виконати тест у google класі classroom.google.com
Тема: Зміни природи материка людиною. Опрацювання теми за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=7gqGj1NHFT8 у google classroom
Опрацювати відповідний текст параграфа, відповісти на питання, дати відповіді на питання за посиланням https://drive.google.com/open?id=14RZox2nwFV01KB1nibLFUu0J-YQ-s58YQEJS3No6dh8&authuser=0
Тема: Населеня Євразії. Переглянути відео за посиданням https://www.youtube.com/watch?v=0HS2SCLgpBM
Опрацювати презентацію за посиланям https://drive.google.com/open?id=1ZsNoW_1VcXXMwntN0rkt6ESUG0x4VDTm&authuser=0
Вивчити відповідний параграф підручника, відповісти на запитання за допомогою атласа. Виконати тест за посиланням (код доступу 667585) join.naurok.ua
Українознавство: Тема: "Діалекти та говірки", виконати письмово завдання на виправлення помилок. Тема: "Творці літературної мови, державотворці"(26.03,09.04), переглянути відео за посиланням у google класі, створити презентацію " Творці державної мови" або відео - підбірку "15 цікавих фактів про українську мову" classroom.google.com
Тема: Творці літературної мови, державотворці. Створити презентацію про творців літературної мови, цікаві факти про створення української мови. Надіслати у google classroom
Інформатика: параграф 4.2 повторити, параграф 4.3, стор. 122 завд. 1-6, відповісти письмово в окремому зошиті чи на аркушах.
Підручник: https://pidruchnyk.com.ua/641-nformatika-rivknd-7-klas.html
Урок 21(презентація) - повторити; Урок 22(презентація) - прочитати. Виконати вправу 4.4 (перед виконаннямтаблицу скачати на свій комп'ютер) - знайти сумму пройдених кілометрів кожним туристом, та сумму кілометрів пройдених за кожен день всіма туристами за допомогою автосуми. У кожній комірці пройдено повина відобразитись сумма, а у рядку формул - формула обчислень сумми. Таблиця "Вартість канцтоварів" для прикладу (для перегляду скачати).
параграф 4.5 опрацювати, стор. 194 запитання 1-4, відповісти письмово в окремому зошиті чи на аркушах. Презентація на гугл диску.
параграф 4.6 опрацювати, 210 запитання 1-7, відповісти письмово (давати короткі відповіді) в окремому зошиті чи на аркушах. Вивчити стор.213-215. Презентація на гугл диску.
Контрольну роботу 24.04.2020 буде викладено на гугл диску.
Фізична культура: Виконання комплексу вправ https://drive.google.com/file/d/1uUC0QECN0asxPMxnGIFVx_duZFMb1wZP/view?usp=sharing
Історія України:
Параграф 17 опрацювати, стор.126 питання 4 (письмово у зошиті).
Додаткова інформація за темою http://zno.academia.in.ua/mod/book/view.php?id=106
Параграф 18 опрацювати.стор.133 питання 4 письмово.
Параграф 19 опрацювати. Відповідати на питання усно.
Відповіді (підписані) надсилати на Вайбер: 0502314915 або електронну адресу: angela.ryabchenko@gmail.com
Завдання зробити і надіслати до 03.04.2020.
Всесвітня історія:
Параграф 20 опрацювати таблицю стор.144, письмово у зошиті, питання 6.
Параграф 21 опрацювати, усно відповідати на питання.
Відповіді (підписані) надсилати на Вайбер: 0502314915
або електронну адресу: angela.ryabchenko@gmail.com
Завдання зробити і надіслати до 03.04.2020.
Образотворче мистецтво: https://drive.google.com/open?id=1wjosqwk9aqAWKNZfeVBYWAgOf0UDQ3Ba
Основи здоров'я: параграф 22 читати.
Біологія: параграф 25 читати.
Хімія: параграф 26 читати.