5 клас                                                               Інформатика:  параграф 4.1,4.2 - повторити; стор. 167 завд. 1-9 виконати в окремому зошиті чи на аркушах.

Інформатика: параграф 4.3- читати; стор. 185, дайте відповіді на запитання 1- 5 (письмово) виконати в окремому зошиті чи на аркушах. Презентація у гугл класі.
Інформатика: параграф 4.4 - опрацювати; стор. 192, завдання 1-3, 5 виконати в окремому зошиті чи на аркушах. В зошитах з печатною основою виконати урок за темою (практичну роботу в зошиті виконувати не потрібно)
Інформатика: параграф 4.5 - опрацювати; стор. 199, завдання 1,3,4 виконати в окремому зошиті чи на аркушах. В зошитах з печатною основою виконати урок за темою (практичну роботу в зошиті виконувати не потрібно)
Інформатика: параграф 4.6 - опрацювати; стор. 205, завдання 4 виконати в окремому зошиті чи на аркушах. В зошитах з печатною основою виконати урок за темою (практичну роботу в зошиті виконувати не потрібно).
Інформатика. Підсумковий тест. Алгоритми і програми. Посилання на тест: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe2t8iVuZAnzmh6pE8GP_48Su59lVc1CpncVYxvaluOJG-Y2w/viewform
Інформатика: опрацювати презентацію у гугл класі. Почати роботу над проектом (проект ом може бути: презентація не меньше 5 слайдів (Power point), відеоролік (без обмежень), проект у скретч (без обмежень)):1) обрати тему; 2)написати план створення проекту; 3) почати роботу над проектом. Якщо виникнуть питання - пишіть у гугл класі.В зошитах з печатною основою виконати урок за темою (практичну роботу в зошиті виконувати не потрібно).

Укр.лiтература: ст.203-210 (прочитати), ст.210 завдання 1, 2, 3 (письмово в зошитi, зробити до 20.03); написати твір на тему «Співчуття і милосердя – шлях до перемоги добра»(за оповіданням Є.Гуцала «Лось») в зошит. Завдання на платформi classroom.google.com

Укр.мова: параграф 38, впр.455; параграф 39, впр.465; 

   параграф 40, 41, впр.472, 481, за зразком усного i письмового простого речення зробити письмово впр.486.

Математика: 1) параграф 37 (ст.211), №1278 (2,3), №1280; 2) параграф 38, №1309, №1310; 3) параграф 38, №1313, №1327; 4) параграф 38, №1328, №1331; 5) параграф 39, №1357, параграф 40, №1377; 6) Переглянути вiдео  https://youtu.be/4RprOzjwo0Q  параграф 41, номер 1440, 1442. Завдання на classroom.google.com ; 7) параграф 36, номер 1208, 1214, 1316

8) https://www.youtube.com/watch?v=YevAfIpLZLY 

9) https://drive.google.com/file/d/1XTNT1FI_t3I9FOnpmyVpKp4aWqqGXiyh/view?usp=drivesdk Зробити приклади 1131, 1132, 1133, 1134 (до10.04) 

Пройти тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=848416 

параграф 43, №1556, №1559, №1561.

04.05. Контрольна робота 9 "Вiдсотки. Середне арифметичне". Завдання на платформi classroom

Росiйська мова: темы 45,46, упр.215, https://youtu.be/xclYbQ5MJZ4

Тема 47, упр.219, 221. ВидеоурокИмя числительное https://youtu.be/Aupek9MmP5w 

Подробный конспект видеоурока "Глагол". - задания даны в группу.

Тема 50. Видеоуроки. Местоимение. Личные местоимения. Тема 51. Упр. 235, 236.

https://youtu.be/w2WwwYAQ4QM

https://youtu.be/QGIjd2IQPgI 

17.04 Имя прилагательное. Учащиеся выполняют проверочные тестовые работы. Задания даны в группы. 

22.04, 24.04 Cдать тесты и устные сочинения. Краткий конспект видеоуроков по теме: "Наречие". 

29.04. Сдать чтение молча. Задания даны в группы.

04.05. Видеоуроки "Служебные части речи", "Простые и сложные предложения". 

08.05. Повторение темы "Обращение".

13.05, 15.05 Видеоурок "Однородные члены предложения" - повторение. Темы 66-67, с.268.

20/05, 22.05 Повторение тем 22, 25, 26, 27.

 Англiйська мова: 1)створити постер;

2) https://drive.google.com/file/d/1Uu9USxDNtl7O3IzHwVr7SCwMtZP4zbuo/view?usp=drivesdk

Прийом: виконання пісні та повторення рухів за вчителем T: Let’s do some physical exercises and sing a song «Wheels On The London Bus». Stand up and follow after me.

«Wheels On The Bus Song. London»
https://www.youtube.com/watch?v=I46IcoFAVdU

3) Ex 1 page 122, слова вивчити; Ex 3 page 123, опрацювати текст.
4) Національні парки.
Ex. 4 page 127

 Who was Nessie - the Loch Ness Monster? Watch this story, one of our 'British tales' videos about characters and people from British history, to find out!
https://learnenglishkids.britishcouncil.org/short-stories/nessie-the-loch-ness-monster
5) https://learnenglishkids.britishcouncil.org/games/job-mixer трішечки погратись та згадати лексику з теми Одяг. Перед переглядом виконати preperation, потім Game. 
Відправляти скріншоти Preperatin та Game у мережi Viber або classroom.google.com   

Природознавство: Тема: "Різноманітність організмів: рослини, тварини", відповісти на питання ст. 57 письмово у зошитi, скласти кросворд.

  Тема: "Гриби та бактерії", відповiдати на питання ст. 58 письмово, створити плакат. "Практична робота № 11", письмово у зошиті.

  Тема: "Середовище життя", переглянути відео та пройти тести у google класі classroom.google.com 

  Тема: Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища. Опрацювання теми за посиланням у google classroom. До наступного уроку виконати завдання у текстовому документі   https://drive.google.com/open?id=1XUWGWFCYLUCRPqOMy2SvRebIn96OmjzpckDoxZ85s94&authuser=0

Прочитати відповідний тест параграфа та заповнити зошит письмово.

  Тема: Різноманітність середовищ життя. Пристосування організмів до життя у кожному з них.

  Тема: Наземно-повітряне середовище. За посиланням переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=6WUUdJnBpU4

https://www.youtube.com/watch?v=i3IkDNY-q5A у google classroom

Вивчити відповідний текст параграфа, заповнити письмово відповідну сторінку зошита. 

Українознавство: Тема: "Велесова книга", переглянути відео за посиланням у вайбері, створити тести. Тема: "Торгові шляхи, що проходили через наш край", переглянути відео та створити карту у google класі classroom.google.com 

 Тема: Чужинці про Україну. Прослухати аудіокнигу за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=S0aAfqUcAdw у google classroom

Скласти план розповіді (коротко, письмово), переказ тексту (усно), фотозвіт у google classroom

Заруб.лiтература: повторити "Аліса в Країні Див" (буде опитування онлайн), ст. 232-237-прочитати бiографiю письменницi та поезiю, написати в зошитi невеличке повiдомлення (до 7 речень) про одного з композиторiв, якi згадуються у вiршi(до 24.03); підготуватися до контрольної роботи за розділом «Сила творчої уяви".

Фізична культура: Виконання комплексу вправ  https://drive.google.com/file/d/1uUC0QECN0asxPMxnGIFVx_duZFMb1wZP/view?usp=sharing  

Образотворче мистецтво: Створення композицій у різних видах образотворчого мистецтва:   «Світ навколо тебе»  https://drive.google.com/open?id=1YycDrDk739F6TEJljXw-I5gHGYeIm0l7 

Тема: Види декоративно-ужиткового мистецтва. Дизайн

https://drive.google.com/open?id=1siLuYTHAJ3HSMTMDx6S-zSlg_vB1X8MS

Історія України: параграф 21-22, усно відповідати на питання. Підготувати розповідь про гетьмана Івана Мазепу (письмово). Відповіді (підписані) надсилати на Вайбер: 0502314915 або електр.пошту: angela.ryabchenko@gmail.com Завдання зробити і надіслати до 03.04.2020.

Основи здоров'я: параграф 21 повторити, параграф 22 читати.