5 клас Інформатика: параграф 4.1,4.2 - повторити; стор. 167 завд. 1-9 виконати в окремому зошиті чи на аркушах.
Укр.лiтература: ст.203-210 (прочитати), ст.210 завдання 1, 2, 3 (письмово в зошитi, зробити до 20.03); написати твір на тему «Співчуття і милосердя – шлях до перемоги добра»(за оповіданням Є.Гуцала «Лось») в зошит. Завдання на платформi classroom.google.com
Укр.мова: параграф 38, впр.455; параграф 39, впр.465;
параграф 40, 41, впр.472, 481, за зразком усного i письмового простого речення зробити письмово впр.486.
Математика: 1) параграф 37 (ст.211), №1278 (2,3), №1280; 2) параграф 38, №1309, №1310; 3) параграф 38, №1313, №1327; 4) параграф 38, №1328, №1331; 5) параграф 39, №1357, параграф 40, №1377; 6) Переглянути вiдео https://youtu.be/4RprOzjwo0Q параграф 41, номер 1440, 1442. Завдання на classroom.google.com ; 7) параграф 36, номер 1208, 1214, 1316
8) https://www.youtube.com/watch?v=YevAfIpLZLY
9) https://drive.google.com/file/d/1XTNT1FI_t3I9FOnpmyVpKp4aWqqGXiyh/view?usp=drivesdk Зробити приклади 1131, 1132, 1133, 1134 (до10.04)
Пройти тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=848416
параграф 43, №1556, №1559, №1561.
04.05. Контрольна робота 9 "Вiдсотки. Середне арифметичне". Завдання на платформi classroom
Росiйська мова: темы 45,46, упр.215, https://youtu.be/xclYbQ5MJZ4
Тема 47, упр.219, 221. Видеоурок. Имя числительное https://youtu.be/Aupek9MmP5w
Подробный конспект видеоурока "Глагол". - задания даны в группу.
Тема 50. Видеоуроки. Местоимение. Личные местоимения. Тема 51. Упр. 235, 236.
17.04 Имя прилагательное. Учащиеся выполняют проверочные тестовые работы. Задания даны в группы.
22.04, 24.04 Cдать тесты и устные сочинения. Краткий конспект видеоуроков по теме: "Наречие".
29.04. Сдать чтение молча. Задания даны в группы.
04.05. Видеоуроки "Служебные части речи", "Простые и сложные предложения".
08.05. Повторение темы "Обращение".
13.05, 15.05 Видеоурок "Однородные члены предложения" - повторение. Темы 66-67, с.268.
20/05, 22.05 Повторение тем 22, 25, 26, 27.
Англiйська мова: 1)створити постер;
2) https://drive.google.com/file/d/1Uu9USxDNtl7O3IzHwVr7SCwMtZP4zbuo/view?usp=drivesdk
Прийом: виконання пісні та повторення рухів за вчителем T: Let’s do some physical exercises and sing a song «Wheels On The London Bus». Stand up and follow after me.
«Wheels On The Bus Song. London»
https://www.youtube.com/watch?v=I46IcoFAVdU
3) Ex 1
page 122, слова вивчити;
Ex 3
page 123, опрацювати текст.
4) Національні парки. Ex. 4 page 127
Who was Nessie - the Loch Ness Monster? Watch this story, one of our 'British tales' videos
about characters and people from British history, to find out!
https://learnenglishkids.britishcouncil.org/short-stories/nessie-the-loch-ness-monster
5) https://learnenglishkids.britishcouncil.org/games/job-mixer трішечки погратись та згадати лексику з теми Одяг. Перед переглядом виконати preperation, потім
Game. Відправляти скріншоти Preperatin та Game у мережi Viber або classroom.google.com
Природознавство: Тема: "Різноманітність організмів: рослини, тварини", відповісти на питання ст. 57 письмово у зошитi, скласти кросворд.
Тема: "Гриби та бактерії", відповiдати на питання ст. 58 письмово, створити плакат. "Практична робота № 11", письмово у зошиті.
Тема: "Середовище життя", переглянути відео та пройти тести у google класі classroom.google.com
Тема: Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища. Опрацювання теми за посиланням у google classroom. До наступного уроку виконати завдання у текстовому документі https://drive.google.com/open?id=1XUWGWFCYLUCRPqOMy2SvRebIn96OmjzpckDoxZ85s94&authuser=0
Прочитати відповідний тест параграфа та заповнити зошит письмово.
Тема: Різноманітність середовищ життя. Пристосування організмів до життя у кожному з них.
Тема: Наземно-повітряне середовище. За посиланням переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=6WUUdJnBpU4
https://www.youtube.com/watch?v=i3IkDNY-q5A у google classroom
Вивчити відповідний текст параграфа, заповнити письмово відповідну сторінку зошита.
Українознавство: Тема: "Велесова книга", переглянути відео за посиланням у вайбері, створити тести. Тема: "Торгові шляхи, що проходили через наш край", переглянути відео та створити карту у google класі classroom.google.com
Тема: Чужинці про Україну. Прослухати аудіокнигу за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=S0aAfqUcAdw у google classroom
Скласти план розповіді (коротко, письмово), переказ тексту (усно), фотозвіт у google classroom
Заруб.лiтература: повторити "Аліса в Країні Див" (буде опитування онлайн), ст. 232-237-прочитати бiографiю письменницi та поезiю, написати в зошитi невеличке повiдомлення (до 7 речень) про одного з композиторiв, якi згадуються у вiршi(до 24.03); підготуватися до контрольної роботи за розділом «Сила творчої уяви".
Фізична культура: Виконання комплексу вправ https://drive.google.com/file/d/1uUC0QECN0asxPMxnGIFVx_duZFMb1wZP/view?usp=sharing
Образотворче мистецтво: Створення композицій у різних видах образотворчого мистецтва: «Світ навколо тебе» https://drive.google.com/open?id=1YycDrDk739F6TEJljXw-I5gHGYeIm0l7
Тема: Види декоративно-ужиткового мистецтва. Дизайн
https://drive.google.com/open?id=1siLuYTHAJ3HSMTMDx6S-zSlg_vB1X8MS
Історія України: параграф 21-22, усно відповідати на питання. Підготувати розповідь про гетьмана Івана Мазепу (письмово). Відповіді (підписані) надсилати на Вайбер: 0502314915 або електр.пошту: angela.ryabchenko@gmail.com Завдання зробити і надіслати до 03.04.2020.
Основи здоров'я: параграф 21 повторити, параграф 22 читати.